Regulament
§ 1. Definiții
- Regulament - prezentul Regulament, care stabilește regulile încheierii contractelor de vânzare la distanță prin intermediul Magazinului Online, regulile de executare a acestor contracte, drepturile și obligațiile părților contractului de vânzare la distanță și regulile procedurii de reclamații. În ceea ce privește serviciile furnizate prin mijloace electronice, Regulamentul constituie regulamentul menționat în art. 8 din Legea privind prestarea serviciilor la distanță.
- Client - persoană fizică cu capacitate deplină de exercițiu, persoană juridică sau unitate organizațională fără personalitate juridică căreia legea îi acordă capacitate juridică, care încheie cu Vânzătorul un contract de vânzare la distanță.
- Consumator - persoană fizică care efectuează o acțiune juridică cu un antreprenor, care nu este legată direct de activitatea sa comercială sau profesională.
- Antreprenor individual - persoană fizică care încheie un contract de vânzare la distanță direct legat de activitatea sa economică, dacă din conținutul contractului rezultă că acesta nu are caracter profesional pentru acea persoană, în special în raport cu obiectul activității sale economice efectuate, disponibil în baza prevederilor privind Registrul Comerțului.
- Antreprenor - persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizațională fără personalitate juridică căreia legea îi acordă capacitate juridică, care desfășoară în nume propriu activități comerciale sau profesionale.
- Vânzător:
Teresa Konopka "CONTESSA" ZAKŁAD KRAWIECKI, GOLD HOTEL,
tel. +48 660 47 32 69,
sklep@andrzejkonopka.pl,
CIF PL7351001201,
REGON 490236540. - Adresa sediului Vânzătorului:
Ratułów 54 A,
34-407 Ratułów. - Magazin Online - serviciul online gestionat de Vânzător, disponibil la adresa: https://andrzejkonopka.ro, prin intermediul căruia Clientul poate obține informații despre Produs și disponibilitatea acestuia, precum și poate cumpăra Produsul sau comanda furnizarea serviciului.
- Contract de vânzare la distanță - contract de vânzare a Produsului/contract de furnizare a Serviciului digital sau Conținutului digital (după caz), încheiat prin Magazinul Online.
- Produs - bun mobil pe care Clientul îl poate achiziționa din Magazinul Online.
- Serviciu digital - serviciu care permite Consumatorului:
- să creeze, să proceseze, să stocheze sau să acceseze date în format digital;
- să utilizeze în comun datele în format digital transmise sau create de Consumator sau alți utilizatori ai serviciului;
- alte forme de interacțiune prin intermediul datelor.
- Conținut digital - date create și furnizate în format digital.
- Politica de confidențialitate și cookies a Magazinului Online - document care stabilește regulile detaliate privind prelucrarea datelor personale și utilizarea cookies. Politica de confidențialitate și cookies constituie Anexa nr. 3 la Regulament și este disponibilă la: https://andrzejkonopka.ro/rum-privacy-and-cookie-notice.html.
- Suport durabil - material sau instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații adresate personal acestuia, într-un mod care să permită accesul viitor la aceste informații pentru o perioadă adecvată scopului pentru care sunt furnizate, și care permite reproducerea informațiilor stocate în forma lor originală, inclusiv e-mail.
- Formular electronic de comandă - procedura electronică pusă la dispoziția Clientului de către Vânzător pentru a plasa o comandă.
- Formular electronic de retur - procedura electronică pusă la dispoziția Clientului de către Vânzător pentru efectuarea retururilor; disponibil la adresa: https://andrzejkonopka.ro/returns-open.php.
- Formular electronic de reclamație - procedura electronică pusă la dispoziția Clientului de către Vânzător pentru depunerea reclamațiilor; disponibilă la adresa: https://andrzejkonopka.ro/rma-open.php.
- Trimiterea comenzii - confirmarea comenzii prin apăsarea butonului „”, considerată ca o declarație de voință a Clientului de a încheia cu Vânzătorul un contract de vânzare la distanță.
- Cont - set de date stocate în Magazinul Online și în sistemul informatic al Vânzătorului referitoare la Clientul respectiv și comenzile acestuia, utilizat pentru a plasa, anula sau modifica comenzi și pentru a încheia contracte de vânzare la distanță.
- Opinia asupra comenzii sau asupra produselor - declarații și evaluări subiective acordate sub formă de stele de la 1 la 5.
- Comandă de abonament - comandă creată automat în cadrul Abonamentului.
- Abonament - serviciu electronic care permite crearea automată a comenzilor de abonament pentru produse specifice, conform periodicității alese de Client, fără a fi necesară plasarea comenzilor individuale până la încheierea Abonamentului.
- Plăți recurente - plăți gestionate prin serviciul de plată IdoPay, furnizat de Operator, efectuate automat, conform unor cicluri prestabilite, pentru achitarea comenzilor de abonament pe baza consimțământului acordat de Client la începutul Abonamentului.
- Operator - IdoPayments sp. z o.o. cu sediul în al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, înregistrată în Registrul Comerțului condus de Tribunalul Districtual Szczecin-Centrum, Secția XIII Comercială KRS nr. 0000859711, CIF: 8522666251, REGON: 387039893, capital social: 800.000,00 PLN.
- Card – card de plată emis în cadrul sistemelor Visa sau Mastercard.
- Metode rapide de cumpărare – achiziții efectuate prin Google Pay, Apple Pay sau Express Checkout.
- Document de vânzare - bon fiscal, factură TVA sau bon/e-factură electronică în format PDF, trimisă pe adresa de e-mail a Clientului.
§ 2. Dispoziții generale
- Tipurile și domeniul serviciilor prestate prin mijloace electronice:
- încheierea Contractelor de vânzare online - în ceea ce privește Produsele vândute în Magazinul Online,
- regulile privind înregistrarea și utilizarea Contului în cadrul Magazinului Online,
- adăugarea de opinii, comentarii și evaluări - Clientul poate adăuga o opinie sau un comentariu referitor la comanda sa,
- trimiterea de mesaje e-mail prin care Vânzătorul confirmă primirea comenzii, eventual primirea plății și acceptarea comenzii pentru procesare.
- Utilizarea Magazinului Online este posibilă cu condiția ca sistemul informatic folosit de Client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:
- navigatoare web actualizate, de exemplu:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- orice program pentru vizualizarea fișierelor PDF.
- navigatoare web actualizate, de exemplu:
- Conținutul publicat pe paginile Magazinului Online, inclusiv descrierile Produselor și prețurile, constituie o invitație de a încheia un contract în sensul art. 71 din Codul civil.
- Vânzătorul pune la dispoziție prezentul Regulament împreună cu Anexele printr-un link plasat pe pagina principală înainte de încheierea Contractului de vânzare la distanță, în timpul acestuia și după finalizarea acestuia. Clientul îl poate descărca și imprima.
- Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și datelor în legătură cu serviciile prestate, Magazinul Online ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate nivelului de securitate al serviciilor prestate, în special măsuri pentru prevenirea accesului și modificării neautorizate a datelor personale transmise pe Internet.
§ 3. Comenzi
- Plasarea unei comenzi în Magazinul Online se poate face prin intermediul Contului sau alegând opțiunea de cumpărare fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern (tehnic) care permite Vânzătorului să stocheze datele legate de comandă, pe baza cărora Clientul poate crea un Cont. Contul intern este păstrat până la ștergerea datelor din sistem, blocarea Contului sau expirarea perioadei de păstrare a datelor personale prevăzute de lege.
- Cumpărăturile se realizează prin completarea Formularului electronic de comandă disponibil pe paginile Magazinului Online sau prin alegerea metodelor rapide de cumpărare. În cazul Formularului electronic de comandă, selecția produselor comandate se face prin adăugarea acestora în coș. Formularul electronic de comandă indică, printre altele, ce produse, la ce preț și în ce cantitate dorește Clientul să comande pentru locația indicată. Clientul ia măsurile tehnice necesare pe baza mesajelor afișate.
- După ce Clientul a introdus toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va conține informații privind: datele de identificare ale Vânzătorului, obiectul comenzii, prețul unitar și total al produselor comandate, inclusiv costurile de livrare și altele, dacă există, metoda de plată aleasă, metoda de livrare aleasă, timpul și costul livrării.
- Dacă obiectul contractului îl constituie furnizarea de Conținut digital sau Servicii digitale, care nu sunt înregistrate pe suport material sau servicii furnizate electronic sau la distanță — Consumatorul, printr-un checkbox suplimentar, obligatoriu pentru plasarea comenzii și aflat pe Formularul electronic de comandă, își exprimă acordul: „Îmi exprim acordul pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe suport material sau pentru începerea prestării serviciului înainte de expirarea termenului de 14 zile de la data încheierii contractului și iau la cunoștință pierderea dreptului de a renunța la contract”. Vânzătorul va confirma primirea acestui acord prin e-mail.
- Pentru plasarea unei comenzi este necesar completarea în Formularul electronic de comandă a datelor personale marcate ca obligatorii, acceptarea conținutului Regulamentului și trimiterea comenzii prin apăsarea butonului „”.
- Transmiterea Formularului electronic de comandă de către Client constituie o declarație obligatorie de voință de încheiere a Contractului de vânzare la distanță, conform prezentului Regulament.
- Contractul de vânzare la distanță se consideră încheiat în momentul acceptării Formularului electronic de comandă de către Vânzător, confirmat prin afișarea unui mesaj către Client cu confirmarea primirii comenzii și indicarea numărului acesteia.
- După încheierea Contractului de vânzare la distanță, Clientul primește prin e-mail confirmarea comenzii plasate, care include: confirmarea primirii comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor esențiale ale Comenzii, precum și condițiile generale ale Contractului de vânzare la distanță (Regulamentul Magazinului Online împreună cu Anexele Nr. 1 și 2), datele Vânzătorului, răspunderea Vânzătorului privind calitatea prestării, informații despre serviciile prestate de Vânzător după vânzare și despre modul și efectele renunțării la contract. Instrucțiunile privind modul și efectele renunțării la contract sunt incluse în Anexa nr. 1.
- Până la începerea realizării comenzii de către Vânzător:
- Clientul poate modifica comanda folosind soluția tehnică disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă și reluând întregul proces de plasare a comenzii. Modificarea comenzii se realizează prin plasarea unei comenzi noi, care îl înlocuiește pe cea anterioară. Eventualele plăți efectuate de Client se vor aplica noii comenzi, iar în cazul unui excedent, acesta va fi returnat în contul bancar utilizat la plată.
- Clientul poate anula comanda sa alegând opțiunea „anulează comanda” disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă.
- În cazul în care Clientul anulează comanda, Vânzătorul va returna plata primită în termen de 3 zile lucrătoare. Returnarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată de Client.
- Termenul de realizare a comenzii este de la 1 până la 10 zile lucrătoare, începând cu data încheierii contractului.
§ 4. Plată
- Magazinul Online oferă posibilitatea efectuării plății sub formă de plată în avans, plată la livrare (cu plată în cont după livrare). Plata cu termen prelungit este posibilă în situații convenite individual cu Vânzătorul.
- Plata pentru produse poate fi efectuată în modul ales în momentul plasării comenzii în Formularul electronic de comandă.
- Metodele de plată în avans disponibile în prezent în Magazinul Online sunt disponibile la adresa https://andrzejkonopka.ro/rum-payments.html.
- După finalizarea procesului de cumpărare, Vânzătorul emite documentul corespunzător de vânzare.
§ 5. Livrare
- Pe formularul electronic de comandă, Clientul selectează metoda de livrare prin bifarea opțiunii dorite.
- În cazul în care Clientul nu ridică Produsele, iar acestea sunt returnate Vânzătorului — Vânzătorul poate renunța la contractul de vânzare, după ce anterior a solicitat Clientului prin e-mail, trimis la adresa furnizată în procesul de achiziție, să îndeplinească contractul. Renunțarea la contract se face prin transmiterea către Client a unei declarații sub formă de e-mail.
- În situația menționată la pct. 2, Vânzătorul este obligat să returneze imediat Clientului plata primită pentru Produsele achiziționate.
- Metodele de livrare disponibile în Magazinul Online sunt disponibile la adresa https://andrzejkonopka.ro/rum-delivery.html.
§ 6. Renunțarea la contract – formular electronic de returnare
- Consumatorul care a încheiat un contract de vânzare la distanță poate renunța la acesta în termen de 14 zile fără a oferi un motiv. În cazul renunțării la contractul de vânzare la distanță — contractul este considerat a nu fi fost încheiat.
- Dreptul de renunțare la contract conform prevederilor §§ 6 și 7 ale prezentului Regulament se aplică și Întreprinzătorului individual. Ori de câte ori în §§ 6 și 7 se face referire la Consumator, se înțelege și Întreprinzătorul individual.
- În cazul renunțării la contract — Consumatorul suportă doar costurile directe ale returnării Produsului.
- Declarația Consumatorului trebuie să exprime clar dorința sa de a renunța la contract, în special Consumatorul poate:
- utiliza formularul electronic de returnare disponibil pe site-ul Magazinului Online: https://andrzejkonopka.ro/returns-open.php.
- renunța la contract folosind formularul de renunțare anexat ca Anexa nr. 2 — trimițându-l la adresa sediului Vânzătorului.
- Vânzătorul va confirma fără întârziere, pe un suport durabil, primirea declarației de renunțare la contract depuse conform punctelor 1 și 2.
- Pentru respectarea termenului este suficientă trimiterea declarației înainte de expirarea acestuia.
- Termenul pentru renunțarea la contract începe:
- pentru contractele în care Vânzătorul predă un bun și este obligat să transfere proprietatea — de la momentul preluării bunului de către Consumator sau de către o terță persoană desemnată de acesta, alta decât transportatorul, iar în cazul contractelor care:
- prezintă mai multe bunuri livrate separat, în loturi sau părți — de la momentul preluării ultimei părți;
- implică livrarea periodică a bunurilor pe o perioadă determinată — de la momentul preluării primului bun;
- pentru alte contracte — de la data încheierii contractului.
- pentru contractele în care Vânzătorul predă un bun și este obligat să transfere proprietatea — de la momentul preluării bunului de către Consumator sau de către o terță persoană desemnată de acesta, alta decât transportatorul, iar în cazul contractelor care:
- Formularul de declarație de renunțare la contract (Anexa nr. 2 la prezentul Regulament) și informațiile privind exercitarea dreptului de renunțare la contract (Anexa nr. 1) sunt transmise în formă electronică.
- În cazul renunțării la un contract privind furnizarea de Conținut digital sau Serviciu digital, Vânzătorul poate împiedica Consumatorul să continue să utilizeze Conținutul digital sau Serviciul digital, inclusiv prin restricționarea accesului la acestea.
- În cazul renunțării la un contract privind furnizarea de Conținut digital sau Serviciu digital, Consumatorul este obligat să înceteze utilizarea acestora și să nu le pună la dispoziția terților.
- Dreptul de renunțare la contractul de vânzare la distanță nu se aplică în cazul contractelor prevăzute la art. 38 din Legea nr. 296/2014 privind drepturile consumatorului, inclusiv contractelor:
- de prestări servicii, pentru care Consumatorul este obligat să plătească, dacă Vânzătorul a prestat integral serviciul cu acordul expres și prealabil al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că, după îndeplinirea serviciului de către Vânzător, își pierde dreptul de renunțare;
- ale căror preț sau remunerație depind de fluctuații pe piața financiară, asupra cărora întreprinzătorul nu are control, și care pot apărea înainte de expirarea termenului de renunțare;
- ale căror obiect este un bun neprefabricat, realizat conform specificațiilor Consumatorului sau destinat satisfacerii nevoilor sale individualizate;
- ale căror obiect este un bun livrat într-un ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau igienă;
- ale căror obiect sunt înregistrări audio, vizuale sau programe informatice livrate într-un ambalaj sigilat, dacă acesta a fost deschis;
- privind furnizarea de Conținut digital nedistribuit pe suport material, pentru care Consumatorul trebuie să plătească, dacă Vânzătorul a început prestarea cu acordul expres și prealabil al Consumatorului;
- ale căror obiect este un bun perisabil sau cu termen scurt de utilizare, precum și bunuri care, după livrare, sunt inseparabil combinate cu alte bunuri;
- privind furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractului de abonament;
- încheiate prin licitație publică;
- privind prestarea serviciilor de cazare, altor scopuri decât cele locative, transport de bunuri, închiriere de automobile, servicii de catering, servicii legate de recreere, evenimente sportive, culturale sau de divertisment, dacă în contract a fost stabilită ziua sau perioada prestării;
- în cazul livrării băuturilor alcoolice, a căror preț a fost convenit la încheierea contractului, iar livrarea poate avea loc doar după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuații pe piață.
§ 7. Efectele renunțării la contract
- Vânzătorul, în termen de 14 zile de la primirea declarației de renunțare la contract, va returna Consumatorului toate plățile efectuate, inclusiv costurile de livrare, corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de Vânzător.
- Returnarea se va face prin aceeași metodă de plată utilizată de Consumator.
- Dacă Consumatorul utilizează Formularul electronic de returnare — sumele vor fi returnate conform metodei și contului bancar indicat de Consumator.
- Dacă Vânzătorul nu a propus preluarea produsului direct de la Consumator, poate amâna returnarea plăților până la primirea produsului sau prezentarea dovezii returnării, după caz.
- Vânzătorul poate propune Consumatorului să preia produsul. Dacă nu face acest lucru — Consumatorul trebuie să returneze produsul Vânzătorului (sau unei persoane autorizate) fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la data renunțării. Pentru respectarea termenului este suficientă trimiterea produsului înainte de expirarea acestuia. Produsul trebuie returnat la adresa sediului Vânzătorului. Consumatorul poate utiliza serviciul Smile.pl pentru returnare.
- Consumatorul răspunde pentru reducerea valorii produsului rezultată din utilizarea acestuia într-un mod care depășește necesarul pentru a-i verifica caracterul, proprietățile și funcționalitatea.
- Consumatorul nu poate renunța la contract dacă Conținutul digital sau Serviciul digital este furnizat contra plății, iar neconformitatea acestuia cu contractul este neglijabilă.
- Vânzătorul poate solicita returnarea suportului material pe care a furnizat Conținutul digital în termen de 14 zile de la primirea declarației de renunțare. Consumatorul returnează suportul fără întârziere și pe cheltuiala Vânzătorului.
- Vânzătorul este obligat să returneze prețul numai în proporție corespunzătoare Conținutului sau Serviciului digital neconform contractului și a celor ale căror livrare a încetat ca urmare a renunțării la contract.
§ 8. Reclamații
- Reclamația privind defectul Produsului sau neconformitatea Produsului cu contractul de vânzare la distanță poate fi depusă:
- prin intermediul Formularului electronic de reclamație;
- în formă scrisă la adresa sediului Vânzătorului sau prin e-mail la adresa sklep@andrzejkonopka.pl.
- În reclamație trebuie specificat defectul pe care Clientul îl consideră că îl are Produsul, cererea adresată Vânzătorului și, dacă este posibil, documentarea defectului precum și prezentarea dovezii de achiziție a Produsului din Magazinul Online. Vânzătorul este obligat să răspundă reclamației în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Dacă nu răspunde în termenul menționat, se consideră că reclamația a fost acceptată. Răspunsul la reclamație va fi transmis Clientului în scris sau pe un Suport Durabil.
- Pașii pe care Clientul trebuie să îi urmeze pentru depunerea reclamației, inclusiv modalitatea de livrare către Vânzător a Produsului reclamat, sunt specificați în etapele Formularului electronic de reclamație.
- În cazul în care Vânzătorul admite reclamația ca fiind justificată: costurile schimbului sau reparației, inclusiv costul transportului asociat reclamației Produsului, vor fi suportate de Vânzător.
- Vânzătorul este responsabil față de Consumator și de Întreprinzătorul individual pentru lipsa de conformitate a Produsului cu contractul de vânzare la distanță conform prevederilor Legii din 30.05.2014 privind drepturile consumatorului.
- Vânzătorul răspunde pentru lipsa de conformitate a Produsului cu contractul de vânzare la distanță existentă în momentul livrării și descoperită în termen de doi ani de la acea dată, cu excepția cazului în care termenul de valabilitate al Produsului, stabilit de Vânzător, este mai lung.
- Vânzătorul efectuează repararea sau înlocuirea Produsului în termen de 14 zile de la acceptarea reclamației. Costurile reparației sau înlocuirii, inclusiv taxele poștale, transportul, manopera și materialele, vor fi suportate de Vânzător.
- Consumatorul pune Produsul supus reparației sau înlocuirii la dispoziția Vânzătorului. Vânzătorul preia Produsul pe cheltuiala sa.
- Vânzătorul este obligat să livreze Produse fără defecte și este responsabil față de Întreprinzător conform prevederilor Codului Civil.
- Livrarea către Consumator sau Întreprinzător a Conținutului digital sau a Serviciului digital se realizează conform Legii din 30.05.2014 privind drepturile consumatorului.
- Conținutul digital este considerat livrat în momentul în care Conținutul digital sau mijlocul care permite accesul la Conținutul digital sau descărcarea acestuia au fost puse la dispoziția Consumatorului sau dispozitivului fizic ori virtual ales de acesta, sau când Consumatorul ori acest dispozitiv au obținut accesul la acesta.
- Serviciul digital este considerat livrat în momentul în care Consumatorul sau dispozitivul fizic ori virtual ales de acesta au obținut accesul la acesta.
- Vânzătorul aduce Conținutul digital sau Serviciul digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile de la data în care a fost informat de către Consumator despre lipsa de conformitate, fără inconveniente excesive pentru Consumator, luând în considerare natura și scopul utilizării acestora. Costurile aducerii Conținutului digital sau Serviciului digital în conformitate cu contractul vor fi suportate de Vânzător.
§ 9. Opinii
- Opinia privind procesarea comenzii sau Produsul poate fi adăugată în timpul vizitei în Magazinul Online prin click pe interfața pusă lângă Produs sau prin click pe link-ul din mesajul e-mail. Adăugarea Opinii este voluntară și gratuită. Pentru o singură comandă, Clientul are posibilitatea de a adăuga o singură Opinie.
- În cadrul Opinii Clientul poate acorda o evaluare sub formă de stele de la 1 la 5 și poate adăuga un comentariu text de maximum 65535 caractere.
- Evaluările sunt păstrate și afișate public pe site-ul Magazinului Online, precum și pe site-urile https://zaufaneopinie.smile.pl și https://trustedreviews.smile.pl.
- Vânzătorul verifică Opiniile prin e-mailul folosit la procesul de cumpărare a Produsului respectiv. O Opinie postată de persoana care folosește e-mailul folosit în procesul de achiziție este marcată drept „opinie confirmată de achiziție”. Orice altă Opinie este marcată ca „opinie neconfirmată de achiziție”.
- Vânzătorul poate publica Opinii privind același Produs din alte Magazine online ale sale.
- Vânzătorul nu modifică conținutul Opiniilor sau evaluarea în stele.
- Clientul poartă întreaga responsabilitate pentru conținutul Opiniei sale. Vânzătorul este îndreptățit să elimine Opiniile conform legii și regulamentului.
- Este interzisă postarea de conținut fals, înșelător, vulgar, agresiv, ofensator sau contrar bunelor moravuri. Este interzis și conținutul ilegal, care încalcă drepturile terților sau constituie concurență neloială.
- Clientul se angajează să nu posteze conținut cu link-uri către site-uri externe cu caracter promoțional sau publicitar sau care conțin date personale ale terților.
- La cererea expresă a Clientului, conținutul Opiniei poate fi ascuns altor utilizatori ai Magazinului, dar evaluarea în stele va fi inclusă în evaluarea generală a Magazinului și Produsului.
§ 10. Proprietate intelectuală
- Clientul declară că nu deține niciun drept de proprietate intelectuală asupra Opiniilor sau comentariilor postate, cu excepția dreptului de a utiliza Magazinul Online conform regulamentului. Clientul nu are dreptul de a copia, reproduce, distribui sau publica conținutul, decât dacă acest drept este conferit prin lege sau regulament.
- Clientul nu are dreptul de a modifica conținutul, structura, forma, grafica, mecanismul sau alte elemente ale Magazinului Online.
- Prin postarea Opiniilor care constituie opere în sensul legii dreptului de autor, Clientul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, gratuită, nelimitată temporal și teritorial pentru utilizarea acestor opere, inclusiv dreptul de a sublicenția, care include:
- reproducerea oricărui element tehnic, inclusiv tipărirea, reprografia, înregistrarea magnetică sau digitală;
- utilizarea totală sau parțială a Opiniilor în scopuri publicitare, inclusiv modificarea lor;
- comercializarea sau închirierea operei;
- difuzarea publică în orice mod;
- utilizarea în scopuri de promovare și marketing.
- Ștergerea Contului de către Client sau a Opinii nu afectează valabilitatea licenței acordate.
§ 11. Reguli pentru vânzarea prin abonament
- Serviciul electronic sub formă de abonament poate fi oferit de Vânzător Clientului.
- Abonamentul permite livrarea periodică a produselor alese de Client la intervale indicate, fără necesitatea plasării de noi comenzi până la încheierea abonamentului. Plata abonamentului se face prin mecanismul de Plăți recurente și exclusiv cu un singur card.
- Dezabonarea cardului duce la încetarea abonamentului.
- Plățile recurente vor fi efectuate doar după înregistrarea de către Client a deținătorului cardului la serviciul Operatorului. Aceasta are scopul de a confirma că persoana care inițiază plata recurentă este deținătorul legitim al cardului. Înainte de înregistrarea cardului, Clientul trebuie să își dea consimțământul pentru plata recurentă. Consimțământul este stocat de Operator.
- Clientul creează abonamentul prin selectarea acestei opțiuni în formularul electronic de comandă. Confirmarea abonamentului este trimisă imediat prin e-mail.
- Clientul administrează abonamentul prin contul său.
- Abonamentul este pe durată nedeterminată.
- Vânzătorul trimite un e-mail Clientului cu detalii despre comandă cu cel puțin 3 zile înainte de data debitării cardului.
- Clientul poate încheia abonamentul în orice moment prin selectarea opțiunii „Încheie abonamentul” în contul său sau
§ 12. Dispoziții finale
- Prezentul Condiții de utilizare sunt valabile începând cu data de 2025.04.03.
- În cazul modificării sau anulării oricărei prevederi a prezentului Regulament prin decizia unei autorități competente sau a unei instanțe, celelalte prevederi rămân în vigoare și obligă Vânzătorul și Clientul.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament. Orice contracte încheiate înainte de intrarea în vigoare a noului regulament se vor executa conform regulamentului în vigoare în ziua încheierii contractului.
- Dreptul aplicabil pentru soluționarea oricăror litigii legate de Regulament este dreptul polonez. Aceste litigii vor fi soluționate de instanța competentă teritorial. Clientul care este Consumator poate utiliza, de asemenea, metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și cererilor. Toate informațiile privind metodele extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și cererilor pot fi găsite pe site-ul web al Autorității Poloneze pentru Protecția Concurenței și Consumatorilor la adresa: www.uokik.gov.pl. Vă informăm că aceste proceduri sunt voluntare și ambele părți trebuie să își exprime acordul pentru a le utiliza.
§ 13. Anexa 1 - Informații privind exercitarea dreptului de retragere din contract
- Dreptul de retragere din contract se acordă Consumatorului și Întreprinzătorului individual conform următoarelor condiții.
Aveți dreptul să vă retrageți din prezentul contract în termen de 14 zile fără a furniza vreun motiv. Termenul pentru retragerea din contract expiră după 14 zile:- în cazul unui contract de vânzare, din ziua în care ați intrat în posesia bunului sau în care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, a intrat în posesia bunului;
- în cazul unui contract privind transferul proprietății mai multor bunuri livrate separat, din ziua în care ați intrat în posesia ultimului bun sau în care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, a intrat în posesia ultimului bun;
- în cazul unui contract privind transferul proprietății bunurilor livrate în tranșe sau părți, din ziua în care ați intrat în posesia ultimei tranșe sau părți sau în care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, a intrat în posesia ultimei tranșe sau părți;
- în cazul contractelor privind livrarea periodică a bunurilor pe o perioadă determinată, din ziua în care ați intrat în posesia primului bun sau în care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, a intrat în posesia primului bun;
- în cazul contractelor al căror obiect este livrarea de servicii sau conținut digital care nu sunt furnizate pe suport material – din ziua încheierii contractului.
- Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, trebuie să ne informați, și anume: Teresa Konopka "CONTESSA" ZAKŁAD KRAWIECKI, GOLD HOTEL, Ratułów 54 A, 34-407 Ratułów, tel. +48 660 47 32 69, sklep@andrzejkonopka.pl, despre decizia dumneavoastră de retragere din prezentul contract printr-o declarație clară (de exemplu, scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
- Puteți folosi modelul formularului de retragere din contract, dar nu este obligatoriu.
- Puteți completa, de asemenea, formularul electronic de retragere disponibil pe site-ul magazinului: https://andrzejkonopka.ro/returns-open.php. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite confirmarea primirii informației privind retragerea din contract pe un suport durabil, fără întârzieri.
- Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient să trimiteți informația privind exercitarea dreptului înainte de expirarea termenului prevăzut.
- În cazul retragerii din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a bunului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de dumneavoastră, diferită de cea mai ieftină metodă obișnuită oferită de noi), fără întârzieri, și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii notificării privind retragerea din contract. Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată inițial, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres asupra unei alte metode.
- În cazul contractelor privind transferul proprietății bunurilor în care nu am oferit ridicarea bunului în cazul retragerii din contract, ne vom abține de la rambursarea plăților până la primirea bunului sau până la furnizarea dovezii returnării acestuia, în funcție de care eveniment survine mai devreme.
- Bunul returnat trebuie trimis la adresa: Teresa Konopka "CONTESSA" ZAKŁAD KRAWIECKI, GOLD HOTEL, Ratułów 54 A, 34-407 Ratułów fără întârziere, și în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data informării noastre cu privire la retragerea din contract. Termenul este respectat dacă trimiteți bunul înainte de expirarea termenului de 14 zile. Veți suporta costurile directe de returnare a bunului.
- Datorită greutății și dimensiunilor bunului, în cazul retragerii din contract – returnarea bunului poate implica costuri mai mari decât o expediere obișnuită prin poștă. Dacă doriți să utilizați serviciile unei firme de curierat, poate fi necesar să expediați bunul pe palet, ceea ce este mai costisitor decât o expediere obișnuită prin poștă.
